Irriterande folk. del7

Ett återkommande tema i mina inlägg är när jag stöter på folk som på ett eller annat sätt retar gallfeber på mig och alla andra vettiga personer i min närhet.

Låt mig därför ta upp den "metrosexuella trenden" som sprider sig i samhället som pesten undermedeltiden. Hur trenden uppkom kan man fråga sig men av någon anledning anses det vara helt OK för en vuxen person av det manliga könet ska springa omkring i trendiga modeaffärer och helt plötsligt bry sig om rynkor.

Jag hade fått för mig att det ar en sysselsättning som var reserverad för den lilla bunten fjolliga homogubbar och fjortisar som finns i landet. Varför ska det helt plötsligt anses vara nödvändigt för en vuxen kar att bry sig om doftljus och designade jeans?

Av någon outgrundlig anledning så letar sig självklart en av dess "metrosexuella predikanterna" i den svenska TV rutan. Självklart så pratar jag en Ernst Kirsteiger, Fab5 och allt liknande skit som sprids i TV rutan likt dynga på en åker.

Att Ernst Kirsteiger fortfarande lever är för mig ett mysterium då hans nötter i rimlighetens namn måste ruttnat och fallit av kroppens hans i ett desperat försök att undvika alla idiotiska idéer om "mysiga miljöer" och "dekorativt" krims krams.

Självklart så finns det en logisk och rationell förklaring till varför folk inte ska stapla hela sina hus full med stearinljus och yllegardiner. De innebär en fara för personerna som bor där.

Som så brukligt så ska jag nu skriva ner ett förslag till vad som bör göras åt dessa idiotismens predikanter. Varför inte ta efter de som kineserna använder idag, omskolningsläger. Allt som utförs på ett omskolningsläger går ut på att plocka bort de fjolliga och samhällsfarliga tankegångarna som finns i deras inskränkta huvuden.

När man andå är i farten så varför inte skicka dit delar av moderata ungdomsförbundet.

0 kommentarer: