Om mig

Oj oj oj, nu börjar det lukta brunt. När jag startade den här bloggen lovade jag mig själv att inte skriva om min egen vardag. Bloggen skulle inte handla om allt ointressant skit som jag gör, som förmodligen ingen bryr sig om. Men här om dagen så fick jag veta att jag var mer ondskefull än Hitler, Stalin och George Bush tillsammans. Lustigt nog så specificerade den här personen inte vilken George Bush, den yngre eller äldre?

Skit i det. Jag har en åsikt om det mesta. Allt som oftast så brukar jag ta mig tid att skriva ner den här på denna sidan så att folk som känner mig (eller har en viss aning om vem jag är) kan läsa allt vad jag tycker om det som händer runt om i samhället. En hel massa personer tycker tydligen att mina åsikter är felaktiga.

Vist, helt ok för min del. Din egen rättighet att tycka, tänka och uttrycka dig precis som det själv passar dig bör alltid finnas.

Om du tycker att mina åsikter är felaktiga eller på annat sätt stötande så vet du att det är just dig som jag försöker göra irriterad eller förbannad. Kom ihåg att jag alltid har en åsikt om det mesta. Men min åsikt är alltid annorlunda och överlägsen din åsikt, förutsatt att du inte håller med mig.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du verkar ha ditt namn felstavat i adressen på din blogg. Sunddtröm?