Uppdatering

Efter en kortare tids frånvaro så kommer inlägget som förmodligen ingen kommer ta sig tid att läsa och än mindre bry sig om. Personligen har jag flyttat till de södra delarna av sverige för att utbilda mig. Därav så har jag inte tillgång till dator i hemmet och bloggande kan bli något komplicerat utan tillgång till dator eller internet.

Nog om mig själv. Ett koncept som i princip ingen bloggare på den här planeten känner till. Att skriva onödigt och ointressant skit som ingen bryr sig om på internet är för mig ett mysterium. Varför blev det helt plötsligt viktigt att berätta sin livs historia till varenda pervers person som existerar i det bruna molnet av skit och dålig meningsbyggnad som är internet idag.

Låt mig ta ett exempel. Blondinbella driver idag en omåttligt populär blogg. Den innehåller, umm ingenting. Personligen begriper jag inte vilket syfte bloggen har, möjligtvis för personer som är intresserade av klädsel.

Men eftersom att jag anser att modeintresserade personer ligger någonstans mellan tarmbakterier och binikemaskar i den evolutionära skalan så finner jag fortfarande inget syfte till bloggen.

Tydligen så är folk generellt sätt intresserade av ingenting. BigBrother är ytligare ett exempel på att det inte behövs något innehåll eller för den sakens skull mening med media. Det är idag allmänt känt faktum att de personer som deltar i BigBrother lider av akut brist på hjärnsubstans eller desperat behov av att tömma sin skalle på hjärnsubstans.

Den person som kan ge mig en ingående och vetenskapligt testad förklaring till varför människan söker sig efter information som inte på något sätt är relevant får mer än gärna höra av sig.

0 kommentarer: