Inlägg nr 100

Personligen trodde aldrig jag att jag skulle skriva inlägg nummer 100. Min gissning var att jag skulle tröttna efter 15 st poster på den här bloggen. Till skillnad från de flesta andra här i världen så ska jag inte titta tillbaka på mindre äldre poster och försöka summera dem. Jag ser ingen alnledning till att summera ihop de texter som jag redan har postat.

Jag ska göra som amerikanska presidentkandidater, gnälla om hur dagens samhälle ser ut och kräva förändring. Jag ska fortsätta med att kasta skit på varenda jävel som finns i samhället och håna oförstående idioter som spyr ut sin dynga i media.

På tal om oförstående idioter så ska jag ta mig lite tid att hylla en kvinna. En kvinna som hånar påven och tycker att han är en trångsynt idiotfan som ska straffas i helvetet av homosexuella demoner. Sannerligen en passande kommentar till ledaren utav den mest trångsynta gruppen nötter på den här planeten. Religiösa nötter skriker ofta om att de har rätt att tycka och tro vad de vill. Men de vill inte bli hånade och kräver att alla andra ska "respektera" dem.

Religion är sannerligen ett gift, ett gift som vill förtränga sunt förnuft med bakåtsträvande moralistiska tankar som har till syfte att förtrycka folk. Religion vill påverka poletik världen över och införa idiotiska lagar som ger predikande rövhål riktig makt i samhället.

Den kvinna som hånar påven i italien har sannerligen de rätta tankegångarna för sig och hon bör inte fängslas eller straffas. Hon borde hyllas och berömmas för hennes vilja att uttrycka sin fria rätt att håna en annan människa. Speciellt en människa som låsas vara gud, klär sig i vita sängkläder och tror att hela världen snurrar runt honom.

0 kommentarer: