Cynisk, ond, hatisk, negativ....

Dagligen får jag höra att jag är den bittraste personen på planeten, att jag omöjligtvis kan uppskatta någonting och att jag enbart ser det negativa i alla situationer. På något vis så kan jag hålla med om det. Kanske inte alltid men de allra flesta gånger så stämmer det ganska bra.

Det som de allra flesta här i världen inte begriper är att jag i 90% av fallen är sarkastisk eller att jag driver med någon. Jag kanske ska bli ståuppare, då kanske folk äntligen skulle inse att allt det som jag säger inte alltid ska tas på blodigaste allvar. Förutom mitt hat emot, skvallerblaskan, biblotikarier, miljöpartiet, religion och andra former av extremister.

Med lite självinsikt så inser jag just nu att jag nog alltid är bitter och cynisk. Jag har kommit fram till att det iaf finns en och annan förlorad själ som ändock läser smörjan som jag skriver här. Jag förmodar att du isf uppskattar och tar till dig utav mitt budskap om att det mesta här i livet har en brun ton.

0 kommentarer: