Förbannelse

Fan att man ska börja dagen med att vara förbannad. Efter att ha läst på norrans hemsida att Naturskyddsföreningen nu siktar på det heligaste utav allt på sommarmånaderna. Grillning utav kött!

Först av allt så innehåller artikeln fakta fel. All form utav förbränning släpper ut, inte bara petroleumbaserade produkter. Sen så visar de sina rikta färger de där förbannade miljöhippisarna. Nu ska tydligen det vara miljöfarligt att äta kött! Nej för nu ska vi grilla grönsker.

De börjar bli dags att säga ifrån. Jag ska inte offra min livsstil bara för att någon långhårig idiot som inte tror på hygien ska få som de vill.

Den andra saken som gör mig argsint är denna artikel. Engla är död. Vist det är tragiskt att en unge blev mördad. Men jag har tidigare uttryckt mig om Englas föräldrar.

Jag säger det igen. Englas mor måste någon gång ha blivit lobotomerad. Jag har inte stött på någon person i media som uttrycker sig själv så totalt jävla genomkorkat. Först vill hon att media ska gotta sig i hennes sorger och att alla ska tycka synd om henne.

Men inte nu, nu ska tydligen media vara djävulen själv och det är deras fel att hon mår dåligt. Kan ingen ansvarsfull människa ta och skicka henne till samma plats som hennes unge. Det skulle iaf ge världen känslan av att det finns en idiot mindre.

0 kommentarer: